Klachtenregeling
Elke sessies probeer ik in overleg met de klant naar hun verwachtingen en wensen in te vullen. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent. Als je een klacht heb over mij of een van mijn behandelingen nodig ik je graag uit om samen met mij te kijken hoe we tot een oplossing kunnen komen.
Vind je dat lastig of komen we er samen niet uit dan is het ook mogelijk een klachtenfunctionaris in te schakelen. Deze kan ondersteuning bieden bij formulering van de klacht of bij onvrede en helpt bij het zoeken naar oplossingen. Innerlijk Wijzer is hiervoor aangesloten bij Quasir. De therapeut heeft het recht om hiervan op de hoogte gesteld te worden.
Daarnaast is Innerlijk Wijzer aangesloten bij een door de overheid erkende geschillencommissie, Stichting Zorggeschil, en valt onder de onafhankelijke tuchtrechtspraak van de RBCZ.
Hieronder vindt u de klachtenfolder en klachtenregeling van de VBAG, alsmede de contactgegevens in geval van een klacht. https://vbag.nl/consument/klachten-en-geschillen/
Neem contact op
Ben je geïnteresseerd of heb je vragen? Neem dan vrijblijvend contact met me op. Ik sta klaar om al jou vragen te beantwoorden of een afspraak met je in te plannen. Zo kunnen we samen kijken wat jij nodig hebt voor jouw welzijn en persoonlijke groei.
Adress
Da Costakade 130
1053XC, Amsterdam