Klachtenregeling

Elke sessies probeer ik in overleg met de klant naar hun verwachtingen en wensen in te vullen. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent. Als je een klacht heb over mij of een van mijn behandelingen nodig ik je graag uit om samen met mij te kijken hoe we tot een oplossing kunnen komen.

Vind je dat lastig of komen we er samen niet uit dan is het ook mogelijk een klachtenfunctionaris in te schakelen. Deze kan ondersteuning bieden bij formulering van de klacht of bij onvrede en helpt bij het zoeken naar oplossingen. Innerlijk Wijzer is hiervoor aangesloten bij Quasir. De therapeut heeft het recht om hiervan op de hoogte gesteld te worden.

Daarnaast is Innerlijk Wijzer aangesloten bij een door de overheid erkende geschillencommissie, Stichting Zorggeschil, en valt onder de onafhankelijke tuchtrechtspraak van de RBCZ.

Hieronder vindt u de klachtenfolder en klachtenregeling van de VBAG, alsmede de contactgegevens in geval van een klacht. https://vbag.nl/consument/klachten-en-geschillen/

Neem contact op

Adress

Da Costakade 130

1053XC, Amsterdam

Contact
behandeling op afspraak